پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
محمدی امام جمعه تکاب

حوزه / اختلافات داخلی جهان اسلام هیچ حاصلی جز قتل و کشتار زنان و کودکان، تخریب و نابودی شهرها در برندارد.

حجت الاسلام عبدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تاکید بر حفظ وحدت در میان مسلمین، اظهارداشت: اختلافات داخلی  جهان اسلام هیچ حاصلی  جز قتل و کشتار زنان و کودکان، تخریب و نابودی شهرها در برندارد.

وی افزود: در جنگ افغانستان وعراق که خونریزی و برادرکشی حاصل آن بود، آیا مسلمانان بیشتر صدمه دیدند یا غیر مسلمین؟ مستکبرین در پشت پرده چنین حوادثی از اجرای سناریوی مسلمان کشی و آتش افروزی میان مسلمین خوشحال بودند و تنها ارمغان جنگ، متحمل شدن تلفات سنگین و ویرانی های حاصل از آن و خونریزی بود.

وی با اشاره به ضرورت وحدت در میان شیعه و سنی، اذعان داشت: عدم وحدت و تفرقه افکنی میان مسلمین برای دنیا و آخرت انسان دارای عواقبی است، اگر مسلمانان با هم متحد شوند کسی نمی تواند بر آن‌ها سیطره پیدا کند، اما در صورت عدم اتحاد سرمایه ها و جوانان از بین می رود و ممالک مسلمین تحت سیطره مستکبرین قرار می گیرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نقش ولایت فقیه در وحدت مسلمین،  بیان داشت: پایبندی به ارزش های اسلامی و پیروی از ولایت فقیه موجب در امان ماندن مسلمین از گزند و افکار پلید استکبار جهانی می شود.

امام جمعه تکاب افزود: ولایت پذیری و ارج نهادن به تعالیم دینی مانع از گسسته شدن حبل المتین در میان شیعه و سنی شده وتحکیم وحدت و همدلی اجازه بهره برداری به نفع دشمنان را نمی دهد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha